• Lage Traan 4G 9351CL Leek
  • Email info@qamanagers.nl
  • Phone +3185 88 88 799

Multichannel Contactbox

Alle contacten in eén contactbox!

  • Tijdens het contact met de klant

    Vanuit de Contactbox bekijkt en beantwoordt u elke vraag. Het maakt niet meer uit via welk communicatiekanaal de klantvraag binnenkomt.

  • Universele inbox!

    De klant is vrij in de keuze contact op te nemen via chat, e-mail, “bel me terug”, telefoon (incl. VOIP), video chat, feedback formulier, Twitter – of Facebook – bericht. Volg uw klant in verschillende kanalen, maar altijd in hetzelfde (hybride) ticket!

  • Integratie

    De contactbox is een SaaS-product en kan moeiteloos samenwerken met uw (contactcenter)software en met onze Digitale Assistenten. Bent u geïnteresseerd in nieuwe innovatieve multichannel contactsoftware, dan informeren wij u graag hierover.

Functies

Blijf op de hoogte van al uw klantberichten die binnenkomen via verschillende contactkanalen. De Contactbox ondersteunt: Chat, E-mail, VoIP, Twitter en Facebook.

U kunt zelf bepalen hoeveel tickets , chats en telefoongesprekken uw medewerkers afhandelen. Het geautomatiseerde contactticketdistributiesysteem zorgt ervoor dat uw medewerkers altijd hun optimale werkvoorraad hebben. Roteer automatisch de contacttickets, stel pauzetijden in voor uw medewerkers.

Definieer eenvoudig een onbeperkt aantal SLA's en laat deze via automatische regels toewijzen aan de juiste tickets. De Contactbox zorgt ervoor dat tickets, telefoontjes en chats worden toegewezen aan uw medewerkers in de juiste volgorde om aan uw serviceniveau-overeenkomsten met uw klanten te voldoen.

Dit kan op verschillende manieren:
- bij een specifiek antwoord in de Digitale Assistent
- op iedere webpagina
Is de medewerker niet beschikbaar voor een chatgesprek dan kan de klant een e-mailbericht achterlaten. U kunt er ook voor kiezen om het contactformulier niet te tonen.

De Contactbox ondersteunt de meest uitgebreide en geavanceerde bewerkingsfuncties. Wij laten dit graag in een demo aan u zien.

De contactbox kent vele functies. Graag vertellen wij u meer hierover in een persoonlijk gesprek.