Digitale Assistent voor uw website

Met één klik “Kan ik helpen?”

da-in-vogelvlucht

Focus op het klantcontact

Met het door ons ontwikkelde softwareproduct Digitale Assistent krijgt de online bezoeker direct antwoord op vragen. De Digitale Assistent kan direct het juiste gepersonaliseerde antwoord geven, een relevante wedervraag stellen of helpen bij het invullen van een online formulier. Met de Digitale Assistent haalt u meer uit uw website:

  • antwoorden op het juiste moment, in de juiste vorm, direct toepasbaar en eenduidig, op iedere pagina van uw website;
  • antwoorden specifiek afgestemd op de situatie van de klant;
  • interactief, afgestemd op gedrag van de bezoeker;
  • Interactieve formulierondersteuning;
  • persoonlijker communiceren per kanaal, taal en met sentiment;
  • begeleiding en kennisondersteuning aan uw webbezoekers;

Uw klant op de website optimaal van dienst zijn

Met onze geavanceerde technologie gaat u het gesprek aan met uw bezoeker, afgestemd op het navigatiegedrag en/of de bezoekersgegevens. Met gebruik van beslisbomen en business rules, kunt u op uw website op de juiste manier reageren. Onze oplossingen zijn specifiek, doelgericht en afgestemd op het gedrag van uw klant. Snelle en efficiënte contactafhandeling, uw klant krijgt direct antwoord! Dit houdt uw klant tevreden en vergroot brandbeleving en imago.

Geavanceerd en supersnel zoeken

Ons zoeksysteem werkt supersnel, het antwoord is binnen enkele tienden van een seconde gevonden. Daarnaast is het zelflerend, door zoekvragen te koppelen aan antwoorden, o.b.v. uw eigen instellingen of gedrag van uw bezoekers.

Digitale Assistent KennismanagerProfessioneel managen van kennis

Uw medewerkers kunnen met ons systeem eigenhandig en snel de kennis die nodig is voor het juiste antwoord managen. Naar alle kanalen, in alle talen en voor verschillende doelgroepen. Bestaande content wordt hiermee optimaal gedistribueerd en gemanaged. Ons systeem ondersteunt functies zoals synoniemen, metatekst, contentrelaties, bijlagen, adviesfuncties (bijv. ondersteuning klantprogramma), het toekennen van rechten per gebruiker en eigen gebruikersinstellingen. Wij bieden dit allemaal standaard!

Integratie

De Digitale Assistent (onderdeel van de DialoogBox) wordt als een SaaS-product aangeboden en kan moeiteloos samenwerken met uw (contactcenter)software. Bent u geïnteresseerd in nieuwe innovatieve multichannel contactsoftware, dan informeren wij u graag over onze DialoogBox.

Wij helpen u graag!

Vanuit het “waarom” van het contact. Sneller antwoord op vragen. Met onze specialistische kennis zijn wij in staat uw klantcontact verder te optimaliseren. Realiseer samen met ons:

  • het verlagen van de klantcontactkosten;
  • het verlagen van de contactdruk in uw contactcenter;
  • het verhogen van de (self)service op uw website;
  • het verkorten van de opleidingsduur van uw contactcenteragent;
  • efficiënt kennismanagement w.o. juiste antwoorden voor alle kanalen en talen;
  • het verbeteren van de kwaliteit van de beantwoording.

Vraag naar een vrijblijvende demo!

­