Kennisassistent voor medewerkers

Met onze innovatieve kennismanagementsoftware wordt het beheren en delen van kennis efficiënter en effectiever dan ooit tevoren.

Informatie, kennis en begeleiding in 1 scherm

De sleutel tot succesvol klantcontact

Onze Kennisassistent voorziet je medewerkers tijdens klantcontact van essentiële kennis om klantvragen helder en consistent te beantwoorden. Met advies, probleemoplossingen, verkoopsuggesties en nieuws binnen handbereik, kun je gemakkelijk uitstekende klantinteracties creëren.

Meester in kennisbeheer

De ultieme oplossing voor het effectief beheren van kennis binnen jouw organisatie. Met de Kennisassistent kun je kennis eenvoudig creëren, delen en benutten in al je kanalen, ongeacht de taal of doelgroep.

Maak van jouw organisatie een kenniscentrum en geef je medewerkers de tools om te excelleren. Ontdek vandaag nog hoe onze software jouw kennismanagement naar een hoger niveau tilt!

Vind razendsnel relevante antwoorden!

Ons geavanceerde zoekalgoritme biedt u onmiddellijk relevante antwoordsuggesties terwijl je typt. Zo krijg je de informatie die je nodig hebt zodra je begint met zoeken.

Bespaar tijd en verhoog je efficiëntie met onze supersnelle zoekoplossing.

Wat doen we voor je:

0 %
Afname van de trainingstijd
0 %
Verbetering in afhandelingstijd
0 %
Meer consistente antwoorden
0 %
Hogere klanttevredenheid

Functies

Ongeacht de doelgroep of de taal, voorziet de Kennisassistent je medewerkers van de juiste informatie om de klant optimaal te ondersteunen.

Combineer zowel generieke als specifieke informatie in één artikel.

De Kennisassistent biedt geavanceerde contentmanagementfuncties, waaronder:

  • Het attenderen van medewerkers op nieuwsberichten.
  • Een feedbackoptie waarmee medewerkers kennis kunnen verbeteren door opmerkingen en suggesties te geven.
  • Beslisbomen en werkinstructies die medewerkers stap voor stap begeleiden naar het juiste antwoord.
  • Portal voor alle opleidingsdocumenten: Beheerd en georganiseerd vanuit één kennisbron, gesorteerd op één of meerdere vaardigheden.

  • Training: Bevat meerkeuzevragen (met uitleg bij verkeerde antwoorden) en probleemoplossingsvaardigheden (probleemanalyse).

– Informatiebeveiliging:
NEN7510 en NEN/ISO 27001
– Netwerkbeveiliging:
Geavanceerde DDoS-protectie, optimale privacy veilig gehost in Nederland
– Productbeveiliging:
HTTPS, IP & netwerk restricties, beveiligde API

De Kennisassistent voor medewerkers kent nog veel meer functies. Graag vertellen we je meer hierover in een persoonlijk gesprek.