• Lage Traan 4G 9351CL Leek
  • Email info@qamanagers.nl
  • Phone +3185 88 88 799

Digitale Assistent Voor Medewerkers

Informatie, kennis en begeleiding op eén scherm

  • Tijdens het contact met de klant

    Met de Digitale Assistent hebben uw medewerkers altijd de juiste kennis binnen handbereik. Deze kennis kan worden aangevuld met advies en verkoop suggesties (Cross & Up sell). De ondersteuning is interactief en kent vele mogelijkheden zoals aanbieden van beslisbomen, managen van feedback en het instellen van business rules. Is er nieuws dan worden uw medewerkers hierop geattendeerd.

  • Focus op klantcontact

    Klantcontact is dynamisch en de informatie die u verstrekt moet altijd actueel zijn. Met ons systeem kunnen uw medewerkers snel alle informatie toevoegen en actualiseren. Uw medewerkers kunnen actief samenwerken, denk hierbij aan achterlaten van feedback, vastleggen van gespreksnotities en / of de aanleiding van het klantcontact (logging). De kennismanagers kunnen deze waardevolle informatie vervolgens gebruiken voor het optimaliseren van het klantcontact.

  • Geavanceerd en supersnel zoeken

    Ons zoeksysteem werkt supersnel, het antwoord is binnen enkele tienden van een seconde gevonden. Medewerkers krijgen tijdens hun zoekopdracht relevante suggesties. Het systeem is zelflerend en kan zoekvragen koppelen aan antwoorden, o.b.v. businessrules of navigatiegedrag. Hierbij gebruiken wij Artificiële Intelligentie.

Functies

Het maakt niet uit voor welke doelgroep, voor welk contactkanaal of taal, de Digitale Assistent geeft uw medewerkers de juiste informatie om de klant optimaal te kunnen helpen.

Met de Digitale Assistent maken uw medewerkers eenvoudig en snel een contactregistratie. Contactgegevens, incl. logging, geven u meer inzicht in uw klantcontacten.

De Digitale Assistent maakt een koppeling met uw telefoniecentrale en is dan direct beschikbaar in ieder telefooncontact. Ook kunnen koppelingen gemaakt worden met uw CRM of zaaksysteem voor relevante klantgegevens.

De Digitale Assistent beschikt over geavanceerde contentmanagement functies, zoals:
- medewerkers attenderen op nieuwsberichten
- een feedbackoptie waarmee medewerkers kennis verbeteren door het geven van opmerkingen en suggesties
- beslisbomen en werkinstructies die medewerkers stap voor stap begeleiden naar het juiste antwoord

De Digitale Assistent voor Medewerkers kent vele functies. Graag vertellen wij u meer hierover in een persoonlijk gesprek.