Digitale Assistent voor medewerkers

Informatie, kennis en begeleiding in 1 scherm

  • Tijdens het contact met de klant

    De Digitale Assistent ondersteunt je medewerkers tijdens het klantcontact met de juiste kennis om klantvragen duidelijk, uniform en volledig te behandelen. Aangevuld met advies, probleemoplosser (beslisbomen), terugbelverzoek, verkoopsuggesties, nieuwsberichten, contacthistorie en klantgegevens. Alles in 1 scherm.

  • Focus op klantcontact

    Creëer, deel, gebruik en beheer de kennis van je organisatie met onze software. Je managet de kennis gemakkelijk in alle kanalen, talen en voor verschillende doelgroepen. Je medewerkers kunnen actief samenwerken, denk hierbij aan achterlaten van feedback, vastleggen van gespreksnotities en / of de aanleiding van het klantcontact (logging).

  • Supersnel relevante antwoorden vinden

    Ons zoekalgoritme werkt supersnel. Je krijgt al tijdens het invoeren van je zoekopdracht relevante antwoordsuggesties. Ons zoeksysteem is zelflerend (AI).

Optimaliseren van het klantcontact

Medewerkers maken het onderscheid in je dienstverlening. Met de Digitale Assistent voor medewerkers realiseer je:

Afname trainingstijd 45%
Verbeterde afhandelingstijd 30%
Verbeterde First time fix 25%
Verbeterde consistente beantwoording van vragen 50%
Verbetering van de klanttevredenheid 25%

Functies

Het maakt niet uit voor welke doelgroep, voor welk contactkanaal of taal, de Digitale Assistent geeft je medewerkers de juiste informatie om de klant optimaal te kunnen helpen.

De Digitale Assistent kent de volgende opleidingstoepassingen:
- PDF opleidingsdocumenten
Tonen in website formaat (HTML), inhoudelijk doorzoekbaar, toelichten van begrippen en beantwoorden van vragen (selfservice)
- Portal voor alle opleidingsdocumenten
Vanuit één kennisbron gemanaged en ingedeeld in één of meerdere skills
- Training
Meerkeuze vragen (bij foute keuze uitleg waarom) en oplossen van problemen (analysevragen)
- Chatten of videochatten met coach of opleider
Gericht aanbieden (bij een antwoord) en via generieke button
- Suggesties of discussie
Mogelijkheid om een discussie te starten bij een opleidingsdocument of bij een antwoord. Ook kun je een suggestie insturen

In de Digitale Assistent maken je medewerkers eenvoudig en snel een contactregistratie. Contactgegevens, incl. logging, geven je meer inzicht in je klantcontacten.

De Digitale Assistent beschikt over geavanceerde contentmanagement functies, zoals:
- medewerkers attenderen op nieuwsberichten
- een feedbackoptie waarmee medewerkers kennis verbeteren door het geven van opmerkingen en suggesties
- beslisbomen en werkinstructies die medewerkers stap voor stap begeleiden naar het juiste antwoord

Een medewerker kan 1 op 1 chatten met een interne vraagbaak of coach. Daarnaast kunnen medewerkers onderling met elkaar chatten. Zo stimuleer je de interne communicatie.

De Digitale Assistent maakt een koppeling met uw telefoniecentrale en is dan direct beschikbaar in ieder telefooncontact. Ook kunnen koppelingen gemaakt worden met het CRM of zaaksysteem van je organisatie, voor relevante klantgegevens.

- Informatiebeveiliging:
NEN7510 en NEN/ISO 27001
- Netwerkbeveiliging:
Geavanceerde DDoS-protectie, optimale privacy veilig gehost in Nederland
- Productbeveiliging:
HTTPS, IP & netwerk restricties, beveiligde API

De Digitale Assistent voor medewerkers kent nog veel meer functies. Graag vertellen we je meer hierover in een persoonlijk gesprek.