Way of Working

Tijdens al uw klantcontacten: perfecte assistentie

Jie principles multi color

Vernieuwend: Vraag en antwoord met Jie©

De beantwoording van de klantvraag met “human expertise”. Perfecte interactie tussen menselijke vaardigheden en innovatieve software.

Onze innovatieve oplossing stimuleert het leren van klantcontacten. Medewerkers worden betrokken bij het verbeteren van het klantcontact waarin merkbeleving en/of imago een centrale rol speelt.

Het principe dat wij hierbij hanteren is Jie©. Het nieuwe denken op het gebied van klantcontact.

Jie is het Chinese woord voor connect en staat ook voor de afkorting Joint Instant messaging with Human Expertise. Met deze methode gaat digitale assistentie beter aansluiten op de service bijdrage van medewerkers en vice versa. Digitale assistentie (virtuele assistentie of bot) als onderdeel van de customerservice resulteert in multichannel dialoogmanagement. Dit is de oplossing voor alle klantvragen.

Onze focus ligt op het ontwikkelen van nieuwe diensten om uw klantcontacten optimaal en succesvol af te handelen. Ons dienstenpakket met de Digitale Assistent maakt dit mogelijk.

 

Wij helpen u graag!

Duidelijk en transparant. Vanuit het “waarom” van het contact. Sneller antwoord op vragen. Realiseer samen met ons:

  • een hogere klanttevredenheid;
  • een verlaging van de contactdruk in uw contactcenter;
  • het verlagen van de klantcontactkosten;
  • het verkorten van de opleidingstijd van uw contactcenteragent;
  • efficiënt kennismanagement.

Kunnen wij u helpen?

Ons team en onze partners werken optimaal met elkaar samen aan het klantcontact van nu en de toekomst.

Ons motto is: “Kunnen wij u helpen?”. Al onze producten en diensten baseren wij op dit uitgangspunt!

Dit betekent dat we niet alleen vandaag met u meedenken over succesvol klantcontact maar ook over de dag van morgen en daarna! We zorgen ervoor dat onze producten uitstekend functioneren en succesvol gebruikt kunnen worden door uw medewerkers en uw klanten.

Heeft u extra ondersteuning/begeleiding/assistentie nodig bij u op locatie dan kunnen wij u ook van dienst zijn.

OneDesk groeistappen

  • Quick Assistent;

    Wij komen bij u op locatie en trainen uw medewerker(s) binnen één dag.

  • Advies Assistent;

    Wij komen bij u op locatie uw medewerker(s) adviseren aangaande kennis management. Aan bod komen o.a. contactstrategie, kennis inrichten, contentformule, labeling en logstructuren. In beginsel is één à twee dagen voldoende.

  • Interim Assistent.

    Wenst u liever tijdelijke ondersteuning en/of begeleiding? Wij stellen graag één van onze ervaren medewerkers beschikbaar.